La căsuţa din dumbravă

Dumbrăviţa de Codru,
aprilie 2013

Aveam in plan sa iesim pe doua zile in Vladeasa, insa, cum primavara inca nu sosise acolo, stateam cam pe ganduri. In acest moment de cumpana, ne suna Dani si ne intreaba daca nu vrem sa mergem cu ei la casuta, unde primavara e in toi. Cum sa ratam asa ceva ? Era perfect pentru prima iesire peste noapte cu Alex.

Am plecat spre Dumbravita de Codru, unde am mai fost intr-o toamna fermecata.

Dani, Andreea si Dacian aveau sa ajunga dupa-masa, dar noi deja eram acolo la orele pranzului, lenevind la umbra si asteptand sa se mai domoleasca soarele.

Profit de ocazie ca sa surprind reinflorirea naturii.

 










I-am facut si botezul lui Suzi. Primul ei drum montan cu mici emotii. Sigur nu va fi ultimul :)


Dupa ce soarele se mai linisteste, o luam din loc. Se pare ca Alex nu e chiar atat de greu si adora sa fie leganat in rucsacel.

...si sa roada tot ce apuca :)

E primavara, incepe munca.




Ne-am plimbat vreme de vreo 3 ore, timp in care Alex a mai si motait excelent i noul lui patut mobil.n


Abia m-am trezit. Unde m-ati adus ?



Ce frumosi sunt pomisorii ! :)

Dupa un urcus sustinut pana la casuta din dumbrava, l-am gasit pe prietenul nostru Dacian asteptandu-ne. Se vedea pe el ca e nerabdator sa ajunga "Chiti, Moni si Ache". :)



Uite, mami, ce mi-a dat nasa !

Savuram un ceai de menta proaspata.

Lumina calda a apusului peste Dumbravita.

Plimbarea de seara.

Batranete, haina grea...


Se lasa seara, se aprinde felinarul. Dani ridica un foc, iar fetele se joaca cu baieteii pe paturica. Numai eu nu ma regaseam in decor. Savuram clipele frumoase de care se bucura si Alex :)

O luna plina, mare, o bufnita si muuuuulte pasarele ciripitoare intregesc peisajul nocturn din poiana. Ca niciodata, Dani a fost "rapus" de pasarele. Are el dreptate, ciripeau parca numai in ciuda, sa-l adoarma :)




Dupa o noapte dormita bine de Alex, imi da scularea pe la ora 6, nemaiputand sa adorm la loc. Asa ca ies afara, sa vad cum sta treaba. Soarele tocmai rasarea de peste Padis.

Toti dorm. Eu raman afara sa admir peisajul. Singur... Imi lipsea cineva cu cine sa savurez o cafeluta. Moni trebuia sa se odihneasca, duty calls :)

Am admirat primul meu rasarit in ultimii... aproape doi ani. A fost minunat !



Florile marului au explodat pur si simplu de la o zi la alta.

Arhitectura locala



Toti copiii cuminti la baie de soare !

Dat fiind faptul ca nu puteam lenevi o zi intreaga, iar Dani avea chef de plimbare si explorare, isi aminteste ca, undeva pe o vale, exista bujorul salbatic si, teoretic, ar trebui sa fie inflorit acum.

Aflam niste detalii de la vecinii care ne filasera ce cotrobaim la casuta inainte sa soseasca ei :) si o luam din loc.




Pe locuri, fiti gata, start !

Coboram pe un drum minunat, cum de regula prin muntii mari gasesti. Unul presarat cu piatra :)

Portret de familie fericita.

Ne simteam pe vale ca niste mici exploratori intr-o zona extrem de salbatica.

Fetele au ramas cu baieteii, eu si Dani am cautat bujorul. M-am lasat pagubas la un moment dat, ca sa o ajut pe Moni sa-i dam lui Alex sa manance. Deodata, aud "Cristiiiiii ! L-am gasit !" Tzuşti in sus pe deal.


Roz, infloriti, boboci, minunati. O raritate pe care am avut ocazia sa o vedem cu ochii nostri.






"Gheu, gheu." :))

Ne plimbam pe drumeaguri  marginite de pomi infloriti si de garduri de lemn, o alta raritate. Ne cuprinde un sentiment rustic placut.



 Cum am inceput iesirea, asa o si terminam. Cu multa voie buna !

Ne-am intors cu drag la casuta din Dumbravita si ne vom intoarce mereu la fel :)
Mai vrem, mai vrem, mai vrem asa iesiri frumoase !

7 comentarii:

  1. ce imi place poza cu ceasca de cafea si rasaritul, superba !!! :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Dragii mei incantatoare postarea si incantatori sunteti si voi toti. Va doresc "Paste fericit" si sa fiti sanatosi si fericiti in continuare. Ma bucura mult postarile cu drumetiile voastre. MUltumesc ca impartasiti acele momente de o frumuseate inestimabila prin insasi unicitatea sa.

    RăspundețiȘtergere
  3. Cristi, mi s-o facut sufletu cat dealu pinilor cand am vazut postarea aiasta :)
    Va tucam cu mult drag si mai ales pe finutu! O fo tare fain si tre neaparat sa repetam figura...da si cu oleaca tuicomicina si o cantare :)
    PS: Imi dai drept de folosinta la poza cu mugurii de pin pentru eticheta de sirop ?

    RăspundețiȘtergere
  4. Multumim tuturor. Ne bucuram ca ne urmariti.
    Dani, repetam, repetam, poate data viitoare cu prezenta ta la foc :))

    Ti-o dau in calitate mare, cu proxima ocazie cand ne vedem.

    RăspundețiȘtergere